Polityka prywatności

Wysyłka i koszty wysyłki

Koszty wysyłki

a. Ceny widoczne na stronie nie zawierają kosztów wysyłki. Więcej informacji dotyczących kosztów wysyłki znajduje się na stroniewww.rosebikes.pl/wysyłka . Koszty wysyłki będą widoczne osobno, w koszyku zakupów przed zatwierdzeniem zamówienia. Kupujący ponosi koszt wysyłki chyba, że zamówienie kwalifikuje się do darmowej wysyłki.

b. Wysyłka do krajów spoza Unii Europejskiej (z wyjątkiem wysyłki „komfort” do Szwajcarii/Lichtensteinu)
W przypadku wysyłki do krajów spoza Unii, do kosztów przesyłki mogą zostać naliczone obowiązkowe dodatkowe opłaty celne i podatki. Aby uzyskać informacje o ich stawkach i zasadach w swoim kraju, zwróć się do lokalnej izby handlowej lub urzędu celnego.

Uwaga: Zgodnie z wszystkimi porozumieniami o wolnym handlu z Unią Europejską: firma ROSE Bikes nie korzysta ze zwolnień z cła i nie przyjmuje wniosków o obniżenie cła oraz nie wydaje żadnych zaświadczeń/faktur umożliwiających starania o takie zwolnienie.

 

Wybierz rodzaj zapłaty

Płatności międzynarodowe

Płatność gotówką przed doręczeniem:

Podczas zamawiania prosimy o przesłanie całkowitej sumy z góry podając informacje o numerze rachunku i numerze klienta, kompletne imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz adres zamieszkania.
Nasi klienci w Wielkiej Brytanii mogą zapłacić przelewem w funtach brytyjskich na następujące konto: Numer 20687660 sort code 30-65-41) prowadzone przez Lloyds TSB Bank (IBAN GB07 LOYD 3065 4120 6876 60, SWIFT BIC LOYDGB21682).
Klientów międzynarodowych prosimy o użycie przelewu SEPA w celu dokonania przelewu całości kwoty zamówienia na nasze prowadzone przez Stadtsparkasse Bocholt, IBAN DE02428500350000135251, SWIFT BIC WELADED1BOH, Markt 8, 46399 Bocholt, Germany. 
Prosimy o upewnienie się, że Twoja część kosztów przesyłki została zapłacona w przypadku płatności gotówką przed doręczeniem. 

Karta kredytowa:
Oferujemy naszym klientom również opcję płatności kartami Mastercard lub Visa. Podczas zamawiania prosimy podać numer karty, kod bezpieczeństwa oraz datę ważności karty. Całkowita kwota rachunku obciąży konto Twojej karty w momencie wysyłki

PayPal:
Możesz w szybki i bezpieczny sposób skorzystać z płatności internetowej przez PayPal. Jeśli nie masz konta PayPal, możesz w łatwy sposób je utworzyć rejestrując się na stronie: www.paypal.pl i dodać do konta swój rachunek bankowy lub rachunek karty kredytowej, by móc płacić przez PayPal. Z PayPal można korzystać tylko na terenie Unii Europejskiej oraz podczas płatności internetowych. Wszystkie płatności przez PayPal realizowane są w euro. PayPal dolicza opłatę za przewalutowanie. Płatność za pośrednictwem PayPal możliwa jest tylko na terenie Europy.

 

Dodatkowe metody płatności na terenie Niemiec (mogą być wykorzystane tylko przez rezydentów lub gdy adres rachunku jest w Niemczech): 

Przesyłka za pobraniem

Możesz zapłacić bezpośrednio listonoszowi. Pamiętaj, że przy tego rodzaju usłudze musisz uiścić opłatę pocztową, która obecnie wynosi € 5,60 (opłaty). Przesyłka za pobraniem możliwa jest tylko na terenie Niemiec. 

Rachunek:

Możesz też zapłacić kwotę rachunku bez potrąceń po otrzymaniu dostawy. Płatność po otrzymaniu rachunku jest możliwa tylko na terenie Niemiec. Dostępna jest tylko dla odbiorców prywatnych, wyłączając firmy i instytucje. 

Polecenie zapłaty:

Prześlij nam numer swojego konta oraz dane banku (kod bankowy, nazwa banku i adres) wraz z zamówieniem. Polecenie zapłaty jest możliwe tylko na terenie Niemiec. Ta forma płatności dostępna jest dla odbiorców prywatnych, nie jest natomiast dostępna dla firm i instytucji. Polecenie zapłaty jest realizowane około 14 dni po wysyłce towarów.

Zastrzegamy sobie prawo do realizacji płatności w trybie przesyłki za pobraniem, przedpłaty oraz płatności kartą kredytową. W takim przypadku otrzymasz od nas wcześniejsze powiadomienie.

 

 

Tutaj by pomóc Ci

a. Gwarancja ROSE
Twój rower ROSE objęty jest pełnym pakietem gwarancyjnym. Dajemy Ci 2 lata gwarancji na wszystkie komponenty, a w ciągu 10 lat naprawimy każdą złamaną szprychę w kołach ROSE i Xtreme lub kołach złożonych według Twojego zamówienia (nie dotyczy kół systemowych) w ramach gwarancji. W ciągu 6 lat od zakupu wymienimy każdą złamaną ramę ROSE i widelec ROSE. Ta gwarancja nie dotyczy jednak żadnych uszkodzeń malowania czy anodyzacji, przebarwień (np spowodowanych promieniami UV) jak również uszkodzeń łożysk w rowerach z pełnym zawieszeniem oraz haków przerzutki. Inne łożyska, które nie są częścią ramy (jak wkłady suportu i stery) także nie objęte są gwarancją. Gwarancja dotyczy tylko pierwszego właściciela. Produkty będą naprawione lub zrefundowane w przypadku uzasadnionych roszczeń zgłoszonych w czasie trwania okresu gwarancji. Jakiekolwiek dalsze roszczenia są wykluczone. W razie wymiany zaoferujemy Ci podobną ramę ROSE lub widelec ROSE jeśli identyczne ramy lub widelce nie będą dostępne. W tym wypadku nie przysługuje Ci prawo otrzymania identycznej ramy lub wymiany niezgodnych z nią podzespołów. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych normalnym zużyciem, niewłaściwym użytkowaniem, wypadkami lub niewłaściwą instalacją. Ponadto gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń, które są następstwem tego, że widelec roweru nie był właściwie serwisowany oraz czyszczony zgodnie z naszymi wskazówkami zawartymi w "Planie serwisowym" (prosimy zwrócić uwagę na rozdział 8 instrukcji użytkowania). Prosimy o zachowanie rachunku/faktury, który jest Twoim dowodem gwarancyjnym i oznaczona w nim data zakupu rozpoczyna okres gwarancyjny. Oczywiście pokryjemy koszty wysyłki oraz montażu w przypadku uznania roszczeń gwarancyjnych.


b. Gwarancja wymiany
Jeśli Twoja rama ROSE zostanie uszkodzona lub zniszczona podczas wypadku lub upadku, w ciągu sześć lat od daty zakupu otrzymasz taką samą lub podobną ramę z naszej obecnej oferty za połowę ceny sprzedaży. Na terenie Niemiec odbierzemy Twoją ramę lub Twój rower w pudle wysyłkowym, za darmo, z Twojego adresu i zwrócimy ją lub Twój rower za darmo. Poza terenem Niemiec należy pokryć poniesione przez nas koszty wysyłki. Na życzenie zamontujemy Twoją nową ramę za jednorazową opłatą w wysokości 100 euro.

Gwarancja ta dotyczy takich uszkodzeń, które nie są objęte zakresem ubezpieczenia. W przypadku wymiany zaoferujemy Ci ramę zastępczą możliwie najbardziej podobną do Twojej ramy, jeśli identyczna nie będzie już dostępna. W takim przypadku nie możesz domagać się dostarczenia oryginalnej ramy i wymiany komponentów, które nie są już z nią kompatybilne. Własność wymienionych, uszkodzonych elementów, w tym szczególnie ram i widelcy będzie przeniesiona na ROSE Bikes GmbH od momentu gdy rozpocznie się przetwarzanie zamówienia w ramach Crash Replacement (wymiany powypadkowej). Wymienione komponenty, ramy i widelce zostaną zutylizowane na nasz koszt.

c. Serwis Rowerowy
Oferujemy tę usługę na terenie Niemiec. Nie pobieramy opłat za przesyłkę rowerów szosowych oraz MTB, a za trekkingowe Twoja część kosztów wynosi 20 euro. Aby zagwarantować sprawny przebieg zamówień serwisowych, należy się wcześniej umówić (przez telefon lub przez Internet). Za rowery przesłane do nas bez umówienia terminu pobieramy ryczałtową stawkę 25 euro jako zwrot kosztów za nakład czasu. Oferujemy usługi serwisowe tylko w odniesieniu do rowerów, które zostały u nas kupione. Jeśli nie posiadasz już pudła wysyłkowego, możemy wysłać kolejne pudło po cenie produkcji.

d. Gwarancja producenta i sprzedawcy
Wszystkie gwarancje wyraźnie określone w katalogu są dodatkowymi gwarancjami producenta i sprzedawcy. Rodzaj gwarancji jest oznaczony przy produkcie. Przysługujące Ci roszczenia reklamacyjne z tytułu uszkodzonych towarów (z późniejszą dostawą jako formą rekompensaty lub naprawy) skierowane do nas jako partnera nie są ograniczone tymi gwarancjami. Dodatkowe gwarancje producenta i sprzedawcy nie obejmują niewłaściwego używania lub śladów zużycia. W celu rozpatrzenia reklamacji, prosimy o wysyłkę uszkodzonego artykułu z dowodem zakupu i opisem uszkodzenia na adres:
ROSE Bikes GmbH, 46393 Bocholt, Germany.

 

Zamówienie zakupu

Umowa zakupu
Prezentacja naszej oferty na stronie jest niezobowiązującą ofertą. Klikając przycisk ‘wyślij’ w czwartym kroku przesyłasz zobowiązanie zakupu poprzez zamówienie artykułów zawartych w koszyku. Po przesłaniu zamówienia otrzymasz automatycznie wygenerowane potwierdzenie jego otrzymania. Umowa zakupu jest finalizowana tylko po potwierdzeniu zamówienia lub przez rzeczywistą dostawę towaru w ciągu 5 dni.

Informacje dotyczące zwrotu towarów

Prawo odstąpienia od umowy

Możesz odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 30 dni bez podania przyczyn. Okres wypowiedzenia trwa 30 dni i zaczyna się w dniu, w którym Ty bądź osoba do tego upoważniona, a która nie jest przewoźnikiem/dostarczycielem przesyłki otrzyma zakupiony produkt. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musisz poinformować nas

ROSE Bikes GmbH
- Customerservice -
Schersweide 4
46395 Bocholt
Germany

E-Mail: customerservice@rosebikes.com

TELEFON: 00 800 22 77 55 55 DARMOWY ZE STACJONARNYCH, MOŻLIWA OPŁATA ZA POŁĄCZENIE SIECI KOMÓRKOWEJ
(AT, CH, DK, ES, FI, FR, HU, IT, LU, NL, NO, PL, PT, SE, UK)
DRUGI NUMER: +49 28 71-27 55 55

przekazując jednoznacznie sformułowane oświadczenie (np listownie, faksem lub emailem) o Twojej decyzji odstąpienia od umowy. W tym celu możesz użyć kopii dokumentu - oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które nie jest obligatoryjne.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w stosownym okresie wystarczające jest wysłanie przez Ciebie informacji o skorzystaniu z prawa odstąpienia od umowy do końca tego okresu.

Skutki odstąpienia od umowy
Po odstąpieniu od umowy musimy zwrócić wszystkie płatności otrzymane od Ciebie wliczając koszta przesyłki (za wyjątkiem dodatkowych kosztów, które poniosłeś wybierając inną formę przesyłki niż standardowa przesyłka jaką oferujemy) natychmiastowo i najpóźniej do 14 dni od otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do zwrotu użyjemy tej samej formy płatności, której użyłeś do transakcji chyba, że strony postanowią inaczej. Nigdy nie obciążymy Cię opłatami za zwrot. Możemy wstrzymać się ze zwrotem do czasu gdy otrzymamy towary z powrotem albo otrzymamy od Ciebie dowód wysłania towarów z powrotem do nas, w zależności od tego co nastąpi szybciej.

Musisz zwrócić towary lub przekazać je natychmiast i w każdym wypadku nie później niż w 30 dni po poinformowaniu nas o odstąpieniu od umowy na adres: 

ROSE Bikes GmbH
- Logistic Center -
Isselburger Str. 17
46395 Bocholt
Germany

Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie towarów z powrotem w okresie 30 dni. Pokrywamy koszta wysyłki zwrotnej. Konsument będzie odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towarów inne niż jest to potrzebne by upewnić się co do ich natury, cech i funkcjonalności. 

ZWROTY / KOSZTY ZWROTU

Nasze opakowania nadają się także do wysyłki zwrotnej. Już opłacone etykiety zwrotne załączone są do przesyłek wysyłanych do Niemiec, Szwajcarii i Liechtensteinu. Dla wszystkich innych krajów wskazanych poniżej można wygenerować gotową do wydruku, opłaconą z góry etykietę zwrotną klikając na odpowiedni link (etykiety zwrotne nie są przeznaczone do zwrotu rowerów, prosimy spojrzeć na sekcję Uszkodzenia w transporcie/Reklamacje). Następnie zanieś po prostu paczkę do urzędu pocztowego z naklejoną etykietą zwrotną. Prosimy o włożenie do śodka także wypełnionego formularza zwrotu. Zamawiając zwrot towary mogą także być zabrane spod wyznaczonego adresu jeśli zajdzie potrzeba. Zwroty z krajów Unii Europejskiej, Szwajcarii i Liechtensteinu są darmowe pod warunkiem użycia naszej etykiety zwrotnej lub gdy odbiór jest zaaranżowany przez nas. W przypadku zwrotu z innych krajów poniesiesz koszty zwrotu towarów jak również zwrotu opłaty celnej.

Skorzystanie z oferowane procedury zwrotu nie jest obligatoryjne przy korzystaniu z prawa do odstąpnia od umowy.

Prosimy wybrać kraj by poprosić o etykietę zwrotną:

Austria

Belgia

Bułgaria

Cypr

Czechy

Dania

Estonia

Finlandia

Francja

Grecja

Niemcy

Wielka Brytania

Węgry

Irlandia

Włochy

Łotwa

Litwa

Luxembourg

Holandia

Polska

Portugalia

Rumunia

Słowacja

Słowenia

Spain

Szwecja


Uszkodzenia podczas transportu / reklamacje
Prosimy o zawiadomienie nas w ciągu 7 dni o zaistniałych uszkodzeniach. Jeśli otrzymasz przesyłkę, która ma widoczne uszkodzenia, otwórz ją natychmiast w obecności listonosza lub przedstawiciela firmy kurierskiej i od razu przygotuj notę potwierdzającą uszkodzenia. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta (+49 28 71 / 27 55 55). Prosimy o naklejenie naszej naklejki zwrotnej i zwrot paczki. W przypadku reklamacji dotyczącej ubiorów, prosimy o ich wypranie przed zwrotem. W przypadku zwrotu kasków i butów zamiast zewnętrznego opakowania prosimy użyć pudełka wysyłkowego do wysyłki zwrotnej. W sprawie reklamacji rowerów prosimy o kontakt z naszym Serwisem Rowerowym pod numerem +49 28 71 / 27 55 14.

 

Other Terms and Conditions

a. Normy kolizyjne
Prawo Republiki Federalnej Niemiec ma zastosowanie do wszystkich zawartych z nami umów. Konwencja wiedeńska o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów jest wyłączona. Jeżeli miejscem zwykłego pobytu klienta nie są Niemcy a inny kraj Unii Europejskiej, którego międzynarodowe przepisy określają prawa ochrony konsumenckiej w większym zakresie aniżeli prawo niemieckie, wówczas prawem właściwym jest prawo kraju zwykłego pobytu klienta. (Artykuł 6 ust. 2 Rozporządzenia "Rzym I").

b. Pliki cookie
Używamy plików cookie na różnych witrynach internetowych, aby poprawić jakość naszej strony oraz do uruchamiania aplikacji posiadających pewne funkcje. Dotyczy to małych plików tekstowych, które są przechowywane na Twoim komputerze. Większość używanych przez nas plików cookie kasuje się z Twojego dysku po zamknięciu przeglądarki (pliki cookie jednej sesji). Inne pliki cookie pozostają w Twoim komputerze i pozwalają nam rozpoznać Twój komputer podczas następnej wizyty (pliki cookie powracające). Nasze firmy partnerskie nie mają możliwości korzystania z nich w celu zbierania osobistych danych przechowywanych w postaci plików cookie i ich wykorzystywania do własnych celów.

c. Dane kontraktowe
Przechowujemy treść umowy i dane kontraktowe i wysyłamy Ci szczegóły zamówienia oraz nasze ogólne warunki i zasady za pomocą e-mail. Możesz przejrzeć ogólne warunki i zasady kiedy tylko zechcesz klikając tutaj. Szczegóły Twojego zamówienia nie są dostępne przez Internet.

d. Język umowy
Możesz wybrać języki: niemiecki, angielski, niderlandzki, włoski lub francuski jako języki Twojej umowy.

e. Linki
Jako rozszerzenie zawartości ta strona zawiera linki zewnętrzne (hiperłącza) do innych stron internetowych, za zawartość których odpowiedzialność ponoszą ich właściwi operatorzy. Przed utworzeniem linku firma ROSE Bikes sprawdziła zawartość stron pod kątem naruszania prawa.

Jednocześnie ROSE Bikes nie ma wpływu na rozmieszczenie materiału na podlinkowanych stronach i zaznacza, że nie jest właścicielem zawartości żadnej z podlinkowanych stron. ROSE Bikes ponadto regularnie sprawdza podlinkowane strony i natychmiast kasuje powiązane linki, jeśli otrzyma informacje o jakichkolwiek działaniach naruszających prawo na podlinkowanej stronie.

f. Zastrzeżenie prawa własności
Towary dostarczone pozostają naszą własnością do momentu otrzymania całej płatności. Ustalenia umowne podlegają wyłącznie prawu Republiki Federalnej Niemiec.

g. Postanowienia końcowe
Specyfikacje wagowe, wymiary i szczegóły sprzętu podawane są przez producentów. ROSE Bikes zastrzega sobie prawo dostarczania towarów, których dane techniczne różnią się od podanych przez producenta oraz które różnią się w odcieniach kolorów.

Błędy i informacje podane przez pomyłkę nie są wiążące i nie przyjmujemy żadnej odpowiedzialności z tego tytułu. Dostawy uzależnione są od dostępności w magazynie.

Nasze dostawy realizowane są na podstawie Ogólnych Warunków i Zasad. Wszystkie ceny podane są w euro/funcie brytyjskim i zawierają VAT, którego wartość zależy od kraju dostawy: 

Niemcy: pełny VAT 19% // obniżona stawka VAT 7% (Nr ID VAT: DE 811 440 544)
Austria: VAT 20% (Nr ID VAT: AT 406/0270)
Holandia: BTW 21% (Nr ID VAT: NL 823328648B01)
Wlk. Brytania: VAT 20% (Nr ID VAT: GB 975077385)
Francja: TVA 20% (Nr SIRET FR 70521605071)
Szwecja: Moms. 25% (Nr ID VAT: SE502070394701)
Luksemburg: VAT 17% (Nr ID VAT: LU 24929607)
Włochy: IVA. 22% (Nr ID VAT: IT00144759990)
Finlandia: ALV. 24% (Nr ID VA.: FI 2421895-2)
Dania: Moms. 25% (Nr ID VAT: DK12627769)
Belgia: VAT. 21% (Nr ID VAT: BE.0837.793.948)

Zastrzegamy sobie prawo do modyfikowania cen w zależności od kursów walut oraz do zmiany stawki VAT w każdym momencie bez powiadomienia.

Internetowy sposób rozstrzygania sporów według artykułu 14 sekcja 1 ODR VO: Komisja Europejska tworzy internetową platformę do rozwiązywania sporów drogą elektroniczną (OS), którą możecie znaleźć tutaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Zawsze dokładamy wszelkich starań aby polubownie rozstrzygać jakiekolwiek sporty wynikające z umowy. Ponadto zdecydowaliśmy się nie brać udziału w żadnych postępowaniach arbitrażowych, w których nie mamy obowiązku uczestniczyć. Nasz adres email to: info@rosebikes.com

 

Informacje dotyczące baterii

W odniesieniu do sprzedaży baterii i akumulatorów, jako sprzedawca jesteśmy zobowiązani do poinformowania konsumenta o następującym:
Jesteś prawnie zobowiązany do zwrotu baterii i akumulatorów. Możesz zwrócić je po zużyciu w naszym sklepie, w regionalnym punkcie przyjęć lub miejscowych sklepach. Baterie zawierające niebezpieczne substancje są oznaczone symbolami przekreślonego śmietnika i symbolami chemicznymi (Cd, Hg lub Pb) dla metali ciężkich które stanowią czynnik decydujący orzeczenia o ich niebezpiecznym oddziaływaniu. Możesz także odesłać zużyte baterie na nasz adres: ROSE Bikes GmbH, Logistikzentrum, Isselburger Str. 17, 46395 Bocholt. Możliwość zwrotu baterii na ten adres ogranicza się do zwrotu baterii, które posiadamy w naszej gamie produktów i ogranicza się wyłącznie do gospodarstw domowych.

Informacje według przepisów niemieckich zasad zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektrocznego

W odniesieniu do sprzedaży urządzeń elektronicznych, jesteśmy zobowiązani jako sprzedawca/producent do poinformowania Ciebie jako klienta o tym, że:

Jesteś prawnie zobowiązany do zwrotu urządzeń elektronicznych, których nie chcesz już użytkować. Zwróć je do naszego sklepu, zbiorczego punktu odbioru lub do miejscowych sklepów. Możesz zwrócić je wysyłając na nasz adres: ROSE Bikes GmbH, Logistikzentrum, Isselburger Str. 17, 46395 Bocholt. Możliwość zwrotu urządzeń elektronicznych na ten adres jest ograniczona do urządzeń, które posiadamy w sprzedaży oraz w ilościach przypadających na gospodarstwo domowe.

Ogólne zasady korzystania z "My Bike" oraz komentowania na rosebikes.pl

a) Ta platforma stworzona została do wymiany poglądów i komunikacji między rowerzystami. Oczekujemy w związku z tym szacunku w stosunku do wszystkich użytkowników.

b) Posty będą publikowane pod nazwiskiem użytkownika lub pseudonimem, wraz ze zdjęciem, które zamieścił na swoim koncie.

c) Prosimy nie przesyłać w postach żadnej zawartości ani nie prezentować zachowań, które naruszają przepisów prawa ani praw innych osób.

d) Przez przesłaniem zdjęć, materiałów wideo oraz materiałów o innych osobach, użytkownik musi uzyskać ich stosowną zgodę. Czyniąc to musi jasno określić, że publikuje te informacje w swoim imieniu, a nie w imieniu firmy ROSE. Musi poza tym wyjaśnić jakie informacje będą publikowane i gdzie.

e) Dokumenty stwierdzające tożsamość i inne zawierające dane nie mogą być publikowane na "My Bike".

f) W przypadku naruszenia w/w warunków zastrzegamy sobie prawo do wykasowania danego postu i zablokowania użytkownika na "My Bike".

Nasza Polityka Prywatności znajduje się tutaj

Dane firmy

ROSE Bikes GmbH
Schersweide 4
46395 Bocholt
Niemcy

Telefon: +49 (0) 28 71 / 27 55 55
Faks: +49 (0) 28 71 / 27 55 50

Siedziba firmy: Bocholt
Zarejestrowana w: HRB 8315, District Court of Coesfeld
Dyrektorzy zarządzający: Erwin Rose, Stefanie Rose, Thorsten Heckrath-Rose
Numer identyfikacji VAT: DE 811 440 544, Numer WEEE-Reg.: DE 26905420, WEEE-Reg.: NL 0592