Polityka prywatności

Wysyłka i koszty wysyłki

Koszty wysyłki

a. Ceny widoczne na stronie nie zawierają kosztów wysyłki. Więcej informacji dotyczących kosztów wysyłki znajduje się na stroniewww.rosebikes.pl/wysyłka . Koszty wysyłki będą widoczne osobno, w koszyku zakupów przed zatwierdzeniem zamówienia. Kupujący ponosi koszt wysyłki chyba, że zamówienie kwalifikuje się do darmowej wysyłki.

b. Wysyłka do krajów spoza Unii Europejskiej (z wyjątkiem wysyłki „komfort” do Szwajcarii/Lichtensteinu)
W przypadku wysyłki do krajów spoza Unii, do kosztów przesyłki mogą zostać naliczone obowiązkowe dodatkowe opłaty celne i podatki. Aby uzyskać informacje o ich stawkach i zasadach w swoim kraju, zwróć się do lokalnej izby handlowej lub urzędu celnego.

Uwaga: Zgodnie z wszystkimi porozumieniami o wolnym handlu z Unią Europejską: firma ROSE Bikes nie korzysta ze zwolnień z cła i nie przyjmuje wniosków o obniżenie cła oraz nie wydaje żadnych zaświadczeń/faktur umożliwiających starania o takie zwolnienie.

 

Wybierz rodzaj zapłaty

Płatności międzynarodowe

Płatność gotówką przed doręczeniem:

Podczas zamawiania prosimy o przesłanie całkowitej sumy z góry podając informacje o numerze rachunku i numerze klienta, kompletne imię i nazwisko osoby zamawiającej oraz adres zamieszkania.
Nasi klienci w Wielkiej Brytanii mogą zapłacić przelewem w funtach brytyjskich na następujące konto: Numer 20687660 sort code 30-65-41) prowadzone przez Lloyds TSB Bank (IBAN GB07 LOYD 3065 4120 6876 60, SWIFT BIC LOYDGB21682).
Klientów międzynarodowych prosimy o użycie przelewu SEPA w celu dokonania przelewu całości kwoty zamówienia na nasze prowadzone przez Stadtsparkasse Bocholt, IBAN DE02428500350000135251, SWIFT BIC WELADED1BOH, Markt 8, 46399 Bocholt, Germany. 
Prosimy o upewnienie się, że Twoja część kosztów przesyłki została zapłacona w przypadku płatności gotówką przed doręczeniem. 

Karta kredytowa:
Oferujemy naszym klientom również opcję płatności kartami Mastercard lub Visa. Podczas zamawiania prosimy podać numer karty, kod bezpieczeństwa oraz datę ważności karty. Całkowita kwota rachunku obciąży konto Twojej karty w momencie wysyłki

PayPal:
Możesz w szybki i bezpieczny sposób skorzystać z płatności internetowej przez PayPal. Jeśli nie masz konta PayPal, możesz w łatwy sposób je utworzyć rejestrując się na stronie: www.paypal.pl i dodać do konta swój rachunek bankowy lub rachunek karty kredytowej, by móc płacić przez PayPal. Z PayPal można korzystać tylko na terenie Unii Europejskiej oraz podczas płatności internetowych. Wszystkie płatności przez PayPal realizowane są w euro. PayPal dolicza opłatę za przewalutowanie. Płatność za pośrednictwem PayPal możliwa jest tylko na terenie Europy.

 

Dodatkowe metody płatności na terenie Niemiec (mogą być wykorzystane tylko przez rezydentów lub gdy adres rachunku jest w Niemczech): 

Przesyłka za pobraniem

Możesz zapłacić bezpośrednio listonoszowi. Pamiętaj, że przy tego rodzaju usłudze musisz uiścić opłatę pocztową, która obecnie wynosi € 5,60 (opłaty). Przesyłka za pobraniem możliwa jest tylko na terenie Niemiec. 

Rachunek:

Możesz też zapłacić kwotę rachunku bez potrąceń po otrzymaniu dostawy. Płatność po otrzymaniu rachunku jest możliwa tylko na terenie Niemiec. Dostępna jest tylko dla odbiorców prywatnych, wyłączając firmy i instytucje. 

Polecenie zapłaty:

Prześlij nam numer swojego konta oraz dane banku (kod bankowy, nazwa banku i adres) wraz z zamówieniem. Polecenie zapłaty jest możliwe tylko na terenie Niemiec. Ta forma płatności dostępna jest dla odbiorców prywatnych, nie jest natomiast dostępna dla firm i instytucji. Polecenie zapłaty jest realizowane około 14 dni po wysyłce towarów.

Zastrzegamy sobie prawo do realizacji płatności w trybie przesyłki za pobraniem, przedpłaty oraz płatności kartą kredytową. W takim przypadku otrzymasz od nas wcześniejsze powiadomienie.

 

 

WARRANTY AND GUARANTEES

1.
For all defects of the purchased item that occur during the warranty period, you have the legal right to rectification, repair or replacement. Besides, you can claim a reduction of the purchase price, withdrawal from the purchase agreement or compensation for damages instead of performance as well as replacement of your wasted costs in accordance with the statutory requirements. Exercising your right to a claim in the case of a defect shall be free of charge.

Important note: If you have purchased a complete bike from us, you are obliged to return the entire bike to make a warranty claim, and not just the defective components. Only then can we check whether the legal requirements for a warranty claim have been met.

2.
In addition, we provide extended guarantees or services for certain products. These guarantees or services are in addition to your statutory rights towards us as your contracting partner in the event of a defect.

a. Crash Replacement Service for ROSE frames, ROSE forks and select ROSE wheels

If your ROSE frame, ROSE fork or ROSE wheel is covered by our ROSE Crash Replacement Service (as indicated in its product description) and it gets damaged or broken in an accident, we will replace your ROSE frame, fork or wheel with the same or comparable model of our current product range for 50% of the sales price within six years from the date of purchase. The replacement of frames or forks can only occur in our facility, you are not entitled to be sent a new frame or a new fork. The cost of installing the new frame or the new fork must be paid by you. We charge depending on the time required an hourly rate of 90 EUR (Switzerland: 120 CHF). Of course, you will receive a quote from us before we complete the replacement. You are welcome to bring your bike to us personally for the replacement of the fork or frame or to repair broken wheel spokes. If this is not possible, you can send the bicycle or wheel to us at your own cost (we will pay the cost of pick-up by the transport carrier and then add it to your final invoice) by making an appointment using this link: https://www.rosebikes.com/services/service-themen/service-termin-buchen. We will invoice you for the cost of pick-up and return transportation together with the costs for installation. You can find the transportation costs (one-way) here: https://www.rosebikes.com/shipping. We are also happy to send you a new ROSE wheelset at your own cost. This service only covers damages that are not subject to additional insurance. In case of a replacement, we will replace your ROSE frame, fork, or wheelset with the same or the nearest model, if the original product is not available. In this case, you are not entitled to receive an original product or to get a replacement for non-longer compatible components. The ownership of replaced, defective components – especially of frames, forks and wheels – will be transferred to ROSE Bikes GmbH during the process of the Crash Replacement Service. We will properly dispose of replaced components, frames, forks and wheels at our own expense.
The Crash Replacement Service can only be applied to the first owner of the bike and can’t be transferred.
The service provider is ROSE Bikes GmbH, Schersweide 4, 46395 Bocholt.

b. ROSE Recycling Guarantee

At some point, even the best bike reaches the end of its life cycle. In order to ensure that recyclable materials are reused in an environmentally-friendly manner and that non-recyclable materials are disposed of properly, we work continuously and intensively with suitably qualified partners and service providers to optimise the environmental balance at this point. As soon as the life cycle of a ROSE bicycle ends, we take care of the professional disassembly and separation of all materials used. This means that recyclable materials are returned to the recycling loop or are disposed of properly. The disassembly and recycling are free of charge for you. You can return the bike to any Store or Touchpoint or send it back to us at your own expense. If you wish, we can arrange for the packed bike to be collected - just book the collection via our service appointment tool and we will only send you an invoice for the shipping costs. (https://www.rosebikes.pl/wysyłka"). During the disassembly and recycling guarantee process, the ownership of the bicycle being disposed will pass to ROSE Bikes GmbH. There is no entitlement to the return of individual components, to the use of specific service providers or to an itemised statement of disposal. Should the condition of the bike permit repair and further use in charitable or social projects, we reserve the right to fix up the bike and give it to such a project.
The guarantor is ROSE Bikes GmbH, Schersweide 4, 46395 Bocholt.


c. Manufacturer’s Guarantees and Commercial Guarantees

All guarantees expressly specified are additional manufacturer’s guarantees or commercial guarantees. The type of guarantee is stated on the product page. Wear and improper use shall not be covered by these additional manufacturer’s guarantees or commercial guarantees (unless otherwise specified on the product page). In order to make a claim under guarantee, please send the defective product together with a proof of purchase and a description of the defect to: ROSE Bikes GmbH, 46393 Bocholt, Germany.
Important note: If you have purchased a complete bike from us, you are obliged to return the entire bike to make a guarantee claim, and not just the defective components. Only then we can check whether the legal requirements for a guarantee claim are met.

Zamówienie zakupu

Umowa zakupu
Prezentacja naszej oferty na stronie jest niezobowiązującą ofertą. Klikając przycisk ‘wyślij’ w czwartym kroku przesyłasz zobowiązanie zakupu poprzez zamówienie artykułów zawartych w koszyku. Po przesłaniu zamówienia otrzymasz automatycznie wygenerowane potwierdzenie jego otrzymania. Umowa zakupu jest finalizowana tylko po potwierdzeniu zamówienia lub przez rzeczywistą dostawę towaru w ciągu 5 dni.

Informacje dotyczące zwrotu towarów

Prawo odstąpienia od umowy

Możesz odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 30 dni bez podania przyczyn. Okres wypowiedzenia trwa 30 dni i zaczyna się w dniu, w którym Ty bądź osoba do tego upoważniona, a która nie jest przewoźnikiem/dostarczycielem przesyłki otrzyma zakupiony produkt. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musisz poinformować nas

ROSE Bikes GmbH
- Customerservice -
Schersweide 4
46395 Bocholt
Germany

E-Mail: customerservice@rosebikes.com

TELEFON: 00 800 22 77 55 55 DARMOWY ZE STACJONARNYCH, MOŻLIWA OPŁATA ZA POŁĄCZENIE SIECI KOMÓRKOWEJ
(AT, CH, DK, ES, FI, FR, HU, IT, LU, NL, NO, PL, PT, SE, UK)
DRUGI NUMER: +49 28 71-27 55 55

przekazując jednoznacznie sformułowane oświadczenie (np listownie, faksem lub emailem) o Twojej decyzji odstąpienia od umowy. W tym celu możesz użyć kopii dokumentu - oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które nie jest obligatoryjne.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w stosownym okresie wystarczające jest wysłanie przez Ciebie informacji o skorzystaniu z prawa odstąpienia od umowy do końca tego okresu.

Skutki odstąpienia od umowy
Po odstąpieniu od umowy musimy zwrócić wszystkie płatności otrzymane od Ciebie wliczając koszta przesyłki (za wyjątkiem dodatkowych kosztów, które poniosłeś wybierając inną formę przesyłki niż standardowa przesyłka jaką oferujemy) natychmiastowo i najpóźniej do 14 dni od otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do zwrotu użyjemy tej samej formy płatności, której użyłeś do transakcji chyba, że strony postanowią inaczej. Nigdy nie obciążymy Cię opłatami za zwrot. Możemy wstrzymać się ze zwrotem do czasu gdy otrzymamy towary z powrotem albo otrzymamy od Ciebie dowód wysłania towarów z powrotem do nas, w zależności od tego co nastąpi szybciej.

Musisz zwrócić towary lub przekazać je natychmiast i w każdym wypadku nie później niż w 30 dni po poinformowaniu nas o odstąpieniu od umowy na adres: 

ROSE Bikes GmbH
- Logistic Center -
Isselburger Str. 17
46395 Bocholt
Germany

Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie towarów z powrotem w okresie 30 dni. Pokrywamy koszta wysyłki zwrotnej. Konsument będzie odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towarów inne niż jest to potrzebne by upewnić się co do ich natury, cech i funkcjonalności. 

12. RETURNS / RETURN COSTS

Our packaging is also suitable for return shipments. A pre-paid returns label is enclosed in all our parcels that are shipped to Germany, Switzerland and Liechtenstein. For the return/complaint of online orders please enter your customer account . If you want to return or complain about a cash purchase, please click here to be redirected to the right portal. Simply hand the parcel over to the post office with the returns label on it. Please also include the completed returns form. When requesting a return, the goods may also be picked up at your address if need be. Returns from EU Member States, Switzerland and Liechtenstein are only free of charge when using our returns label or when a pick-up has been arranged by us. When returning goods from other third countries, you will bear the direct costs of returning the goods as well as the return customs clearance.

The use of the returns procedure offered is not mandatory for effective exercise of your right of withdrawal.


Uszkodzenia podczas transportu / reklamacje
Prosimy o zawiadomienie nas w ciągu 7 dni o zaistniałych uszkodzeniach. Jeśli otrzymasz przesyłkę, która ma widoczne uszkodzenia, otwórz ją natychmiast w obecności listonosza lub przedstawiciela firmy kurierskiej i od razu przygotuj notę potwierdzającą uszkodzenia. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta (+49 28 71 / 27 55 55). Prosimy o naklejenie naszej naklejki zwrotnej i zwrot paczki. W przypadku reklamacji dotyczącej ubiorów, prosimy o ich wypranie przed zwrotem. W przypadku zwrotu kasków i butów zamiast zewnętrznego opakowania prosimy użyć pudełka wysyłkowego do wysyłki zwrotnej. W sprawie reklamacji rowerów prosimy o kontakt z naszym Serwisem Rowerowy.

 

Other Terms and Conditions

a. Normy kolizyjne
Prawo Republiki Federalnej Niemiec ma zastosowanie do wszystkich zawartych z nami umów. Konwencja wiedeńska o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów jest wyłączona. Jeżeli miejscem zwykłego pobytu klienta nie są Niemcy a inny kraj Unii Europejskiej, którego międzynarodowe przepisy określają prawa ochrony konsumenckiej w większym zakresie aniżeli prawo niemieckie, wówczas prawem właściwym jest prawo kraju zwykłego pobytu klienta. (Artykuł 6 ust. 2 Rozporządzenia "Rzym I").

b. Pliki cookie
Używamy plików cookie na różnych witrynach internetowych, aby poprawić jakość naszej strony oraz do uruchamiania aplikacji posiadających pewne funkcje. Dotyczy to małych plików tekstowych, które są przechowywane na Twoim komputerze. Większość używanych przez nas plików cookie kasuje się z Twojego dysku po zamknięciu przeglądarki (pliki cookie jednej sesji). Inne pliki cookie pozostają w Twoim komputerze i pozwalają nam rozpoznać Twój komputer podczas następnej wizyty (pliki cookie powracające). Nasze firmy partnerskie nie mają możliwości korzystania z nich w celu zbierania osobistych danych przechowywanych w postaci plików cookie i ich wykorzystywania do własnych celów.

c. Dane kontraktowe
Przechowujemy treść umowy i dane kontraktowe i wysyłamy Ci szczegóły zamówienia oraz nasze ogólne warunki i zasady za pomocą e-mail. Możesz przejrzeć ogólne warunki i zasady kiedy tylko zechcesz klikając tutaj. Szczegóły Twojego zamówienia nie są dostępne przez Internet.

d. Język umowy
Możesz wybrać języki: niemiecki, angielski, niderlandzki, włoski lub francuski jako języki Twojej umowy.

e. Linki
Jako rozszerzenie zawartości ta strona zawiera linki zewnętrzne (hiperłącza) do innych stron internetowych, za zawartość których odpowiedzialność ponoszą ich właściwi operatorzy. Przed utworzeniem linku firma ROSE Bikes sprawdziła zawartość stron pod kątem naruszania prawa.

Jednocześnie ROSE Bikes nie ma wpływu na rozmieszczenie materiału na podlinkowanych stronach i zaznacza, że nie jest właścicielem zawartości żadnej z podlinkowanych stron. ROSE Bikes ponadto regularnie sprawdza podlinkowane strony i natychmiast kasuje powiązane linki, jeśli otrzyma informacje o jakichkolwiek działaniach naruszających prawo na podlinkowanej stronie.

f. Zastrzeżenie prawa własności
Towary dostarczone pozostają naszą własnością do momentu otrzymania całej płatności. Ustalenia umowne podlegają wyłącznie prawu Republiki Federalnej Niemiec.

g. Postanowienia końcowe
Specyfikacje wagowe, wymiary i szczegóły sprzętu podawane są przez producentów. ROSE Bikes zastrzega sobie prawo dostarczania towarów, których dane techniczne różnią się od podanych przez producenta oraz które różnią się w odcieniach kolorów.

Błędy i informacje podane przez pomyłkę nie są wiążące i nie przyjmujemy żadnej odpowiedzialności z tego tytułu. Dostawy uzależnione są od dostępności w magazynie.

Nasze dostawy realizowane są na podstawie Ogólnych Warunków i Zasad. Wszystkie ceny podane są w euro/funcie brytyjskim i zawierają VAT, którego wartość zależy od kraju dostawy: 

Niemcy: Nr ID VAT: DE 811 440 544

Zastrzegamy sobie prawo do modyfikowania cen w zależności od kursów walut oraz do zmiany stawki VAT w każdym momencie bez powiadomienia.

Internetowy sposób rozstrzygania sporów według artykułu 14 sekcja 1 ODR VO: Komisja Europejska tworzy internetową platformę do rozwiązywania sporów drogą elektroniczną (OS), którą możecie znaleźć tutaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Zawsze dokładamy wszelkich starań aby polubownie rozstrzygać jakiekolwiek sporty wynikające z umowy. Ponadto zdecydowaliśmy się nie brać udziału w żadnych postępowaniach arbitrażowych, w których nie mamy obowiązku uczestniczyć. Nasz adres email to: info@rosebikes.com Promotional vouchers or discount codes
With regard to our promotional vouchers or discount codes, the respective terms and conditions apply.

 

Informacje dotyczące baterii

W odniesieniu do sprzedaży baterii i akumulatorów, jako sprzedawca jesteśmy zobowiązani do poinformowania konsumenta o następującym:
Jesteś prawnie zobowiązany do zwrotu baterii i akumulatorów. Możesz zwrócić je po zużyciu w naszym sklepie, w regionalnym punkcie przyjęć lub miejscowych sklepach. Baterie zawierające niebezpieczne substancje są oznaczone symbolami przekreślonego śmietnika i symbolami chemicznymi (Cd, Hg lub Pb) dla metali ciężkich które stanowią czynnik decydujący orzeczenia o ich niebezpiecznym oddziaływaniu. Możesz także odesłać zużyte baterie na nasz adres: ROSE Bikes GmbH, Logistikzentrum, Isselburger Str. 17, 46395 Bocholt. Możliwość zwrotu baterii na ten adres ogranicza się do zwrotu baterii, które posiadamy w naszej gamie produktów i ogranicza się wyłącznie do gospodarstw domowych.

Informacje według przepisów niemieckich zasad zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektrocznego

W odniesieniu do sprzedaży urządzeń elektronicznych, jesteśmy zobowiązani jako sprzedawca/producent do poinformowania Ciebie jako klienta o tym, że:

Jesteś prawnie zobowiązany do zwrotu urządzeń elektronicznych, których nie chcesz już użytkować. Zwróć je do naszego sklepu, zbiorczego punktu odbioru lub do miejscowych sklepów. Możesz zwrócić je wysyłając na nasz adres: ROSE Bikes GmbH, Logistikzentrum, Isselburger Str. 17, 46395 Bocholt. Możliwość zwrotu urządzeń elektronicznych na ten adres jest ograniczona do urządzeń, które posiadamy w sprzedaży oraz w ilościach przypadających na gospodarstwo domowe.

Ogólne zasady korzystania z "My Bike" oraz komentowania na rosebikes.pl

a) Ta platforma stworzona została do wymiany poglądów i komunikacji między rowerzystami. Oczekujemy w związku z tym szacunku w stosunku do wszystkich użytkowników.

b) Posty będą publikowane pod nazwiskiem użytkownika lub pseudonimem, wraz ze zdjęciem, które zamieścił na swoim koncie.

c) Prosimy nie przesyłać w postach żadnej zawartości ani nie prezentować zachowań, które naruszają przepisów prawa ani praw innych osób.

d) Przez przesłaniem zdjęć, materiałów wideo oraz materiałów o innych osobach, użytkownik musi uzyskać ich stosowną zgodę. Czyniąc to musi jasno określić, że publikuje te informacje w swoim imieniu, a nie w imieniu firmy ROSE. Musi poza tym wyjaśnić jakie informacje będą publikowane i gdzie.

e) Dokumenty stwierdzające tożsamość i inne zawierające dane nie mogą być publikowane na "My Bike".

f) W przypadku naruszenia w/w warunków zastrzegamy sobie prawo do wykasowania danego postu i zablokowania użytkownika na "My Bike".

Nasza Polityka Prywatności znajduje się tutaj

Dane firmy

ROSE Bikes GmbH
Schersweide 4
46395 Bocholt
Niemcy

Telefon: +49 (0) 28 71 / 27 55 55

Siedziba firmy: Bocholt
Zarejestrowana w: HRB 8315, District Court of Coesfeld
Dyrektorzy zarządzający: Erwin Rose, Stefanie Rose, Thorsten Heckrath-Rose
Numer identyfikacji VAT: DE 811 440 544

Numer WEEE-Reg.-Nr. :
DE 26905420, NL WEEENL0592, BE 454237, DK DE811440544, FR M2976, GB WEE/BU3548YD, AT GLN 9008391794660, ERA 40544, SE 556552-7487

LUCID Reg.-Nr: DE2407933160043


Version: 03/2024