(0)

PIKES PEAK EN

Kod produktu: 227617902

  • Waga:

    około 13,5 kg
  • Grupa napędu:

    SRAM GX Eagle
  • Zawieszenie:

    Rock Shox Lyrik RC / Rock Shox Super Deluxe RC3

Tabela rozmiarów

PONIŻSZA KALKULACJA POMOŻE CI ZNALEŹĆ ODPOWIEDNI ROZMIAR RAMY ORAZ WYSOKOŚĆ SIODEŁKA:

Szosa/Triathlon Długość wewnętrznej strony nogi x 0,66 = wielkość ramy w cm
MTB Długość wewnętrznej strony nogi x 0,226 = wielkość ramy w calach
Fitness
lub
Długość wewnętrznej strony nogi x 0,61 = wielkość ramy w cm
Długość wewnętrznej strony nogi x 0,24 = wielkość ramy w calach
Hybrid/Touring
lub
Długość wewnętrznej strony nogi x 0,61 = wielkość ramy w cm
Długość wewnętrznej strony nogi x 0,24 = wielkość ramy w calach
Długość wewnętrznej strony nogi x 0,885 = wysokość siodełka we wszystkich rowerach

Jeśli znajdujesz się dokładnie pomiędzy dwoma rozmiarami masz następujący wybór: wybierz mniejszą ramę jeśli preferujesz typowo wyścigową pozycję na rowerze, a rozmiar większy gdy wolisz bardziej komfortową pozycję „wycieczkową“

See our video step-by-step instructions on how to determine your frame size. We'll explain you how to easily measure shoulder width, inside leg length and arm length yourself.
In case of any further questions regarding size calculation, please contact our experts!

Watch the corresponding video now!


3 299,00 

Cena z VAT
dodaj 66,00 € dla dostawy do Polska

Skonfiguruj teraz

Wybrałeś standardowy model bez modyfikacji.
Twoja konfiguracja nie została zachowana.
Jeśli chcesz kupić rower dostosowany do swoich wymagań , kliknij tutaj.

kliknij tutaj.

Czy chcesz przejść dalej proces zakupowy ze standardowym modelem?

Z tą zmianą poprzednia konfiguracja stanie się nieważna.
Chcesz tej zmiany pomimo tego?

Kontynuuj

Opis

Enduro maniacs, here comes your PIKES PEAK 2 EN with a rear travel of 165 mm and a front travel of 160 mm! Ready to race, well-specced, including a high-end frame with superior performance! RockShox’ legendary Lyrik provides suspension at the front. The rear stay, too, is controlled by RockShox: A Super Deluxe RC3 shock impresses with metric sizing and bushing overlap which, together with a sophisticated new bushing profile, virtually eliminates friction. With the robust 27.5” E 1900 Spline system wheels by DT Swiss you can shred the trails like there’s no tomorrow. SRAM’s GX Eagle 12-speed rear derailleur is responsible for gear changes, whereas the two fat 2.3-inch Maxxis Minion DHR2 tyres make sure you maintain the line you chose!

approx. 13,5 kg, may vary by +/- 5% due to manufacturing tolerances, weight for matt black/emergency-orange frame, size M, without pedals

Cechy
Rama:
PIKES PEAK, carbon, from approx. 2,4 kg Matt Black/Piano Black M
Widelec:
RockShox Lyrik RC, Boost, 160 mm travel schwarz 27,5"
Damper:
RockShox Super Deluxe RC3 / Travel 165mm stealth black
Koła:
DT Swiss E 1900 Spline (for SRAM) schwarz (ohne rot) 27,5"
Opony:
Front wheel: Maxxis Minion DHR2 3C Maxx Terra 27,5x2,30 / rear wheel: Maxxis Minion DHR2 Dual 27,5x2,30 schwarz 27,5x2,3
Mechanizm korbowy:
Truvativ DESCENDANT 7K EAGLE BOOST schwarz 175mm
product.partlist.category.441014:
E13 TRS+ schwarz
Kaseta:
SRAM XG-1275 12-speed 10-50
Tylna Przerzutka:
SRAM GX EAGLE 12-speed black langer Schaltarm
Łańcuch:
SRAM GX EAGLE 12-speed silber
Manetki:
SRAM GX EAGLE 12-speed black 12-fach
Hamulce:
SRAM Guide R 200/180 mm
Kierownica:
Spank Spike Race, 15 mm rise, Ø 31,8 mm, 800 mm shotpeen black 31,8mm
Chwyty:
Ergon GE10 schwarz
Mostek:
Spank Spike shotpeen black 35mm
product.partlist.category.403919:
Carbon Spacer 10 mm (2x5mm)
Siodełko:
SDG Circuit MTN schwarz
Sztyca:
RockShox Reverb 1X Stealth (150mm) schwarz links / MatchMaker
Pedały:
no pedal selected
Koszyk na bidon:
No bottle cage 1 Stück
product.partlist.category.1000393:
No shock pump
Oceny (0)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)

(0)

Recenzje mogą opublikować tylko zalogowani użytkownicy, którzy dokonali zakupu. Prosimy się zalogować by opublikować recenzję.

The PIKES PEAK EN convinces the jury at the Design & Innovation Award 2018.

Téscie

PIKES PEAK 1 EN 27,5": “… Pikes Peak dobrze się wspina i zapewnia wrażenia z jazdy podobne do wszystkich rowerów all-mountain. […] Na prowadzących w dół ścieżkach udaje mu się idealnie połączyć zwrotność ze stabilnością…by później pokazać najwyższej klasy osiągi.”

Werdykt

PIKES PEAK 3 EN 27,5": "Pikes Peak to bez wątpienia dobrze zaprojektowany rower enduro, który gwarantuje dobrą zabawę. System PROGEO robi wrażenie łatwa obsługą. Możesz poczuć różnicę między ustawieniami high/steep i low/slack, ale truniej zauważyć jakąś różnicę między pośrednimi ustawieniami. Rower otrzymuje najwyższe noty za wykonanie, wyposażenie i cenę."

Test report

Pinkbike, Ralf Hauser: „As always, limited time on a bike for a first ride evaluation is not enough to come to a final verdict, but I have no trouble to say that the downhill performance of the Pikes Peak EN's 165 mm travel rear suspension can rival the best on the market. Easy to setup, with great traction on varying terrain and with the ability to take hard hits, the bike feels at home in a wide array of riding situations. The Progeo technology is a nice touch in terms of quick geometry and spring curve adjustment, and with modern geometry, a highly competitive price, and the option to customize most of the parts, there are a lot of things to like about the Pikes Peak.“

Test report

PIKES PEAK 2 EN: “The progression and geometry system is effective and intuitive; excellent value for money; rear suspension with high performance... Stability: simply excellent!"

“Winner of the duel”

PIKES PEAK 1 EN 27,5”: “The ROSE comes out with its travel willingly and makes good use of it. It reacts precisely to minor shocks, yet also keeps calm during hard impacts. Even at high speeds, it stays cool on the trail […]”

Opatentowana nowość:
System regulacji PROgresji i GEOmetrii

PIKES PEAK to pierwszy rower wyposażony w całkiem nową i opatentowaną technologię PROgresja i GEOmetria umożliwiającą całkowitą metamorfozę. Ta technologia pozwala jeżdżącemu przystosować charakterystykę prowadzenia PIKES PEAK do danego terenu jednym ruchem nadgarstka nawet podczas jazdy na szlaku. Progresja odpowiada za charakterystykę pracy tylnych widełek i ochronę przed dobiciem. Ustawiające geometrię roweru możesz ustawić kąt główki ramy i rury podsiodłowej jak również prześwit pod suportem.

Zbuduj swój rower marzeń

3 299,00 

Cena z VAT
dodaj 66,00 € dla dostawy do Polska