The new BACKROAD
Rower typu gravel do codziennej jazdy i na najbliższą wyprawę po bezdrożach

Prezentując BACKROAD dajemy ci wszechstronny rower, który – jak sugeruje nazwa – czuje się bardzo dobrze także poza asfaltowymi drogami. Dłuższy rozstaw osi, szersze opony i mocne hamulce tarczowe zapewniają wygodną jazdę i bezpieczeństwo na nierównym podłożu. BACKROAD pozostaje wierny swoim wyścigowym genom oferują lekkość i zwrotność. Imponuje lekką, ważącą 1040 gramów, karbonową ramą, wewnętrznym prowadzeniem przewodów hamulcowych i linek do przerzutek jak również karbonowym widelcem ROSE Disc ze sztywną osią, który regularnie otrzymuje najlepsze oceny w międzynarodowych testach. Ponadto rama i widelec wykonane są zgodnie ze standardem FlatMount do montażu zacisków hamulcowych. Pomaga to oszczędzić na wadze i równo rozprowadzać obciążenia podczas hamowania. Jako, że żadna wyprawa w terenie nie jest taka sama BACKROAD jest dostępny w dwóch, różnych wersjach – jako gravel oraz jako przełajówka.

BACKROAD jako gravel
Tak jak sugeruje nazwa rower typu gravel jest idealnie przystosowany do jazdy po szutrze i wertepach lub do szarżowania po asfaltach, ścieżkach w lasach i na łąkach. Pozwala ci jechać wszędzie tam, gdzie trudno wjechać klasycznym rowerem szosowym. Stąd BACKROAD GRAVEL to najlepsza broń dla poszukiwaczy przygód do wypraw po bezdrożach. Natomiast gdy wyposażymy go w błotniki, oświetlenie i tylny bagażnik będzie także świetnym wyborem dla podróżujących. Największa różnica w porównaniu z modelem przełajowym to opony. BACKROAD wyposażony jest w opony Schwalbe G-ONE Allround Evo o szerokości 38 mm, które cechują wyjątkowe niskie opory toczenia oraz klasyczny wygląd. Inna cecha charakterystyczna dla rowerów typu gravel to możliwość zmieszczenia opon do 42 mm – dla wyjątkowego komfortu. Lekkie i wytrzymałe koła ROSE Thirty Disc to gwarancja szybkości i komfortu na każdej, szutrowej drodze. Karbonowa sztyca ROSE RC-170 Flex fachowo absorbuje nieprzyjemne wstrząsy, a kierownica Ritchey WCS Evomax zapewnia swobodę przedramion i lepszą sterowność w dolnym chwycie. BACKROAD jest dostępny z różnymi grupami napędu: Shimano Ultegra i Ultegra Di2, SRAM Force lub Shimano 105 – wybór należy do Ciebie!

ROSE
(0)

BACKROAD Ultegra Di2

A gravel bike is suited for gravel grinding and allows you to ride everywhere a classic road bike would have its difficulties. Therefore, the BACKROAD...

3 199,00 

ROSE
(0)

BACKROAD Force 1x11

A gravel bike is suited for gravel grinding and allows you to ride everywhere a classic road bike would have its difficulties. Therefore, the BACKROAD...

2 549,00 

ROSE
(0)

BACKROAD Ultegra

A gravel bike is suited for gravel grinding and riding everywhere a classic road bike would have its difficulties. Therefore, the BACKROAD GRAVEL feat...

2 549,00 

ROSE
(0)

BACKROAD 105

A gravel bike is suited for gravel grinding and allows you to ride everywhere a classic road bike would have its difficulties. Therefore, the BACKROAD...

2 249,00 

Backroad Cross

ROSE
(0)

BACKROAD CROSS Ultegra Di2

The BACKROAD combines road bike components with the robustness you know from the MTB sector. Featuring 33 mm wide knobby tyres – the Schwalbe X-ONE Ev...

3 149,00 

ROSE
(0)

BACKROAD CROSS Force 1x11

The BACKROAD combines road bike components with the robustness you know from the MTB sector. Featuring 33 mm wide knobby tyres – the Schwalbe X-ONE Ev...

2 499,00 

ROSE
(0)

BACKROAD CROSS Ultegra

The BACKROAD combines road bike components with the robustness you know from the MTB sector. Featuring 33 mm wide knobby tyres – the Schwalbe X-ONE Ev...

2 499,00 

ROSE
(0)

BACKROAD CROSS Force

The BACKROAD combines road bike components with the robustness you know from the MTB sector. Featuring 33 mm wide knobby tyres – the Schwalbe X-ONE Ev...

2 499,00 

ROSE
(0)

BACKROAD MULTICROSS Ultegra

The BACKROAD MULTICROSS impresses with a lightweight carbon frame weighing only 1040 grams, internal cable routing and a ROSE Disc full-carbon fork wi...

2 149,00