pokaż produkty
Możliwość zwrotu w ciągu miesiąca rowery montowane w Niemczech Ponad 110 lat rodzinnej tradycji
Koszyk
    Rose

     

    Oto zbiór pytań i odpowiedzi, z którymi się najczęściej spotykamy. Jest on regularnie poszerzany i aktualizowany. By ułatwić odnajdowanie właściwych pytań posegregowaliśmy je w kategorie.

     

    Konto użytkownika

    • Jak mam założyć konto użytkownika?

      Zarejestruj się na naszej stronie przez link "Rejestruj" (Register). Zwróć uwagę na kompletność i poprawność swoich danych. Zanim otrzymasz wzgląd w nie może minąć trochę czasu ponieważ są wpierw sprawdzane pod kątem wiarygodności. Zwykle otrzymasz odpowiedź od naszego systemu w ciągu godziny.

    • Zgubiłem numer klienta. Co zrobić?

      W takim przypadku zadzwoń na naszą infolinię i zapytaj nasz personel o ten numer. Nasza infolinia jest dostępna pod numerem +49 (0)2871 27 55-55

    • Nie mogę się zalogować przy użyciu swoich danych. Co teraz?

      Jeśli otrzymałeś swoje hasło przez e-mail skopiuj je z tekstu wiadomości bezpośrednio w pole hasła na naszej stronie. Zwróć uwagę by nie kopiować żadnych pustych znaków.

    • Co zrobić gdy zapomniałem hasła?

      Na naszej stronie Rose znajduje się punkt nawigacyjny "Login". Możesz tutaj poprosić także o nowe hasło. 

    • Poprosiłem o hasło, ale dlaczego go nie dostałem?

      Możliwe, że w naszej bazie jest wciąż Twój stary adres e-mail, którego już nie używasz. Zadzwoń na naszą infolinię aby to sprawdzić. Nasz personel zaktualizuje Twój adres e-mail. Aby zmienić stary lub nieprawidłowy adres zadzwoń na numer +49 2871 27 55-55. 

    • Jak mogę zmienić swoje dane lub moje hasło?

      Zaloguj się proszę używając numeru klienta oraz hasła. Twoje dane są przechowywane w naszej bazie. Masz możliwość ich zmiany. Użyj linku "Zmiana" (“Change”) za konkretnymi danymi by to zrobić. 

    • Dlaczego moje zamówienie nie jest widoczne online?

      Przez pewien czas zamówienia nie są widoczne online tak długo jak są przetwarzane. Widoczne są tylko skompletowane zamówienia.

     

    Zamówienia

    • Czy jest możliwe dostać rower z innym osprzętem?

      Oczywiście możesz skonfigurować swój rower Rose według własnych życzeń. Pod każdym modelem znajduje się link do konfiguratora, ale możesz przejść do niego także przez zakładkę "Usługi". Spośród szerokiego asortymentu komponentów wybierz te, które preferujesz. Jeśli masz wątpliwości zapytaj naszych fachowców w sklepie Rose BIKETOWN lub pod numerem telefonu +49 (0) 28 71 27 55 - 70.

    • Gdzie zamówić rower na stronie wybierając odbiór osobisty? Jak mogę za niego zapłacić?

      Możesz zapłącić za rower przy odbiorze. Możliwe są następujące rodzaje płatności: gotówka, karta debetowa (zwróć uwagę, że możesz mieć na niej założone limity dzienne), karta kredytowa (Visa, Amex, Mastercard) oraz przedpłata (prosimy o przelanie pieniędzy na nasze konto bankowe przynajmniej 3 dni przed odbiorem). Odbiór Twojego roweru w sklepie Rose BIKETOWN w Bocholt jest możliwy:

      Pon. – Śr.: 10.00 - 18.30
      Czw. - Pt.: 10.00 – 20.00  
      Sb.: 10.00 – 18.00  


    • Czy muszę zastawić pieniądze w depozyt gdy zamawiam rower w sklepie BIKETOWN?

      Gdy zamawiasz rower w BIKETOWN i chcesz go tam odebrać możesz zapłacić depozyt jeśli chcesz. Nie jest to jednak niezbędne.

     

    Rowery

    • Czy mogę zostać zmierzony by dobrać właściwy rozmiar ramy?

      Tak, możemy zmierzyć Cię w sklepie Rose BIKETOWN i nie musisz się specjalnie umawiać. Jeśli chciałbyś skonfigurować i zamówić rower przez internet możesz przesłać nam swoje rozmiary.

    • Czy mogę przetestować rower w waszym sklepie?

      Tak jest możliwość przetestowania naszych rowerów w sklepie. Nie możemy jednak zagwarantować, że Twój ulubiony rower będzie dostępny w Twoim rozmiarze ramy stąd prosimy wcześniej o telefon pod numer: +49 (0)2871 27 55 - 55.

    • Czy mogę umówić się na spotkanie z osobą od sprzedaży rowerów aby uniknąć czekania w sklepie Biketown?

    • Jak długo będę musiał czekać w sklepie na doradcę bez wcześniejszego umówienia się na spotkanie?

      Czas oczekiwania zależy od dnia tygodnia oraz ilości klientów. Aby zagwarantować równą obsługę dla wszystkich używamy systemu pagerów. Skontaktuj się proszę z naszym personelem w sklepie jeśli chcesz otrzymać pager. Poinformuje Cię on o tym gdy kolejny doradca będzie wolny. W międzyczasie możesz rozejrzeć się po sklepie lub napić kawy. Poprzez pager zostaniesz automatycznie powiadomiony, że nadchodzi Twoja kolejka. 

    • Czy mogę zabrać rower od razu do domu po zakupie w sklepie stacjonarnym BIKETOWN?

      Składamy nasze rowery indywidualnie, według Twoich życzeń oraz rozmiarów. To oczywiście powoduje, że musi minąć trochę czasu. Dlatego nie jest możliwe zabranie roweru od razu do domu jakkolwiek czasem możesz zabrać któryś z wyprzedawanych i dostępnych rowerów ekspozycyjnych.

    • Jak dowiem się, że mój rower jest gotowy?

      Otrzymasz e-mail zawierający informacje o wysyłce lub e-mail powiadamiający Cię, że rower jest gotowy do odbioru w sklepie BIKETOWN.

    • Czy muszę się umówić na odbiór roweru?

      Nie, możesz odebrać swój rower bez umawiania się w Rose BIKETOWN w godzinach:

      Pon. – Śr.: 10.00 - 18.30

      Czw. - Pt.: 10.00 – 20.00  

      Sb.: 10.00 – 18.00 


    • Czy działają dealerzy rowerów Rose?

      Sprzedajemy swoje rowery wyłącznie przez internet oraz w naszym sklepie shop Rose BIKETOWN w Bocholt. Weź pod uwagę, że sprzedaż wysyłkowa daje nam przewagę cenową, którą oferujemy klientom.

    • Jaki rodzaj gwarancji oferuje Rose?

      Twój rower ROSE objęty jest pełnym pakietem gwarancyjnym. Otrzymujesz gwarancję 2 lat na wszystkie komponenty, a my w ciągu 10 lat, bezpłatnie, naprawimy złamaną szprychę w kołach Xtreme lub kołach które złożymy na podstawie Twojego zamówienia (nie dotyczy standardowych kół systemowych i produkowanych seryjnie). Wymienimy także każdą złamaną ramę w okresie 5 lat od nabycia. Gwarancja dotyczy tylko pierwszego właściciela roweru. *, pięcioletnią gwarancję zastępczą (w przypadku wypadku czy upadku otrzymujesz ramę zastępczą za połowę ceny)* oraz 2 lata na wszystkie komponenty bez wyjątku * (również dla kolarzy biorących udział w zawodach oraz kurierów rowerowych)

      * spójrz w Warunki i Zasady.

    • Czy rower mogę zwrócić?

      Masz miesięczne prawo zwrotu nieużywanego roweru ze standardowym wyposażeniem podobnie jak w przypadku innych towarów. Nie ma generalnych zasad zwrotu skonfigurowanych rowerów. Jeśli i na jakich warunkach te rowery mogą być zwrócone zależy od poziomu ich skonfigurowania. Bazując na naszym doświadczeniu bardzo rzadko zdarza się, że klientowi nie podoba się konfiguracja jego roweru. Zwykle uważamy, że nieskomplikowanym i sprawiedliwym rozwiązaniem jest prośba o późniejszą wymianę elementów na przykład z powodów ergonomii by poprawić pozycję na siodełku. Te prośby są załatwiane przez nasz serwis rowerowy (darmowy odbiór i zwrot na terenie Niemiec).

     

    Dostawa

    • Informacje o kosztach wysyłki

      Szczegółowe informacje na temat wysyłki I jej kosztów znajdują się w naszych Warunkach i Zasadach.  

      Tutaj znajdziesz poglądową informację o kosztach wysyłki. 


     

    Instrukcje obsługi