(1)

COUNT SOLO

Kod produktu: 226310103

  • Grupa napędu:

    Shimano XT 8000 / SLX 7000 2x11
  • Zawieszenie:

    Rock Shox Reba RL Solo Air 100mm
  • Koła:

    DT Swiss X 1900 Spline 27,5“

Tabela rozmiarów

PONIŻSZA KALKULACJA POMOŻE CI ZNALEŹĆ ODPOWIEDNI ROZMIAR RAMY ORAZ WYSOKOŚĆ SIODEŁKA:

Szosa/Triathlon Długość wewnętrznej strony nogi x 0,66 = wielkość ramy w cm
MTB Długość wewnętrznej strony nogi x 0,226 = wielkość ramy w calach
Fitness
lub
Długość wewnętrznej strony nogi x 0,61 = wielkość ramy w cm
Długość wewnętrznej strony nogi x 0,24 = wielkość ramy w calach
Hybrid/Touring
lub
Długość wewnętrznej strony nogi x 0,61 = wielkość ramy w cm
Długość wewnętrznej strony nogi x 0,24 = wielkość ramy w calach
Długość wewnętrznej strony nogi x 0,885 = wysokość siodełka we wszystkich rowerach

Jeśli znajdujesz się dokładnie pomiędzy dwoma rozmiarami masz następujący wybór: wybierz mniejszą ramę jeśli preferujesz typowo wyścigową pozycję na rowerze, a rozmiar większy gdy wolisz bardziej komfortową pozycję „wycieczkową“

See our video step-by-step instructions on how to determine your frame size. We'll explain you how to easily measure shoulder width, inside leg length and arm length yourself.
In case of any further questions regarding size calculation, please contact our experts!

Watch the corresponding video now!


1 399,00 

Cena z VAT
dodaj 32,00 € dla dostawy do Polska

Skonfiguruj teraz

Wybrałeś standardowy model bez modyfikacji.
Twoja konfiguracja nie została zachowana.
Jeśli chcesz kupić rower dostosowany do swoich wymagań , kliknij tutaj.

kliknij tutaj.

Czy chcesz przejść dalej proces zakupowy ze standardowym modelem?

Z tą zmianą poprzednia konfiguracja stanie się nieważna.
Chcesz tej zmiany pomimo tego?

Kontynuuj

Opis

The top model of our COUNT SOLO family, perfectly equipped, freely configurable! A lightweight high-quality frame meets great, competitive components. This cross-country racer is powered by Shimano's XT groupset – a reference in the MTB sector: technically sophisticated, lightweight and with a beautiful finish. The brakes bear the label Shimano SLX. They are on a level close to the XT, offer outstanding deceleration and great ergonomics. The wheels come from DT Swiss: The X 1900 Spline are extremely robust, economic and represent the basis for many years of riding pleasure. Above all, the system wheelset impresses with Spline hubs and Straight Pull spokes. As the spokes are straight, they do not have an elbow which represents the most sensitive part of conventional wheels. You will get a front thru axle on top, as well as the possibility to fit tubeless tyres.

approx. 11,8 kg, may vary by +/- 5% due to manufacturing tolerances, weight for matt black/shiny black frame, size M, without pedals

Cechy
Rama:
COUNT SOLO, AL 6061, from approx. 1,8 kg (XS+S: 27,5" / M+L+XL: 29")
Widelec:
Rock Shox REBA RL, 15x100 mm, Maxle Lite, Solo Air, 100mm + Oneloc lever left
Koła:
DT Swiss X 1900 Spline
Opony:
Schwalbe RACING RALPH Evolution Line ADDIX Speed 29x2,25
Crankset:
Shimano Deore XT Hollowtech 2 FC-M8000 26/36 11-speed
Kaseta:
Shimano SLX CS-M7000 11-speed
Front Mech:
Shimano Deore XT FD-M8020 double/11-speed
Tylna Przerzutka:
Shimano Deore XT GS RD-M8000 11-speed
Łańcuch:
Shimano HG-6001 11-speed
Manetki:
Shimano XT SL-M8000 double/triple 11-speed (I-Spec II)
Hamulce:
Shimano SLX 7000 180mm/160mm
Kierownica:
Level Nine Race, flat bar, 720 mm
Chwyty:
Ergon GA30
Mostek:
Level Nine Race
Podkładka:
Aluminium spacer 20 mm (2x10mm)
Siodełko:
X3 Flow Fec
Sztyca:
Level Nine Race, 400 mm
Pedały:
No pedals selected
Koszyk na bidon:
kein Flaschenhalter gewählt
Oceny
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)

(1)

Recenzje mogą opublikować tylko zalogowani użytkownicy, którzy dokonali zakupu. Prosimy się zalogować by opublikować recenzję.

COUNT SOLO 4

Kolor: 
Matt Petrol/Neon Orange
Rozmiar:
XS-27.5

Schönes MTB mit guter XT Ausstattung. Schöne knackige Schaltung und eine Bremse (habe die 8000er) die mich begeistert.

"ZNAKOMITY"

COUNT SOLO 4 ; "Count Solo udowadnia, że jest raczej klasycznym hardtailem do maratonów dla rowerzystów preferujących sportową, wyciągniętą pozycję, dobrze przyspiesza i podjeżdża. […]"